Politica de Retur

Returnarea produselor 

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta (online), in termen 100 zile de la data la care dumneavoastra sau o parte terta numita de dumneavoastră intra  in posesia fizica a produselor.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, atat articolul cat si ambalajul acestuia trebuie sa fie nefolosit si exact aceeasi conditie în care l-ati primit. Pentru ca cererea dvs. de returnare sa fie acceptata trebuie sa respectati toate conditiile si instructiunile prezente in formularul de retur pe care l-ati primit o data cu coletul sau pe care il puteti descarca de aici, toate campurile prezente fiind obligatorii. 

Conditiile pentru returnarea produselor:

  • de a returna produsul cumparat in ambalajul original (va rugam sa impachetati produsul cu ambalajul original si toate accesoriile acestuia in cutia de carton speciala pentru livrare primita de la noi sau intr-o alta cutie de carton inainte de a il sigila cu banda adeziva - nu vom accepta produsele care au banda adeziva lipita direct pe ambalajul original sau produsele care au fost introduse doar intr-o punga sau hartie); 
  •  sigiliul negru cu logoul UNFAZED si inscriptia albastra “ALWAYS AUTHENTIC” trebuie sa fie atasat;
  • produsul sa se afle in starea in care l-ati primit, sa nu fie deterioriat  si sa nu prezinta urme de uzura sau folosire (precum cute, urme de praf pe talpa exterioara sau cea interioara, etc) 
  • in cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o promotie ce include si un produs cadou, trebuie sa returnati inclusiv produsul cadou in conditia initiala; 

Unfazed.ro nu este responsabil pentru furnizarea sau plata transportului aferent produselor returnate. Nu acoperim costul returului,  clientii nostri trebuie sa asigure plata transportului, compania de curierat prin care se face returul fiind strict la alegerea clientului. Daca orice produs returnat vine cu un cost de transport, acesta va fi respins. Echipa UNFAZED nu ridica coletele din sedii de curierat sau oficii postale, coletele trebuie livrate la adresa din formular in intervalul orar 10:00-16:00 de luni pana vineri.

Recomandam de asemenea sa pastrati dovada expedierii returului catre noi, dovada care trebuie eliberata de curier cand predati coletul acestuia. Dovada trebuie sa contina informatiile despre coletul returnat: codul de urmarire (AWB), numele si adresa expeditorului.

Nu este necesar sa ne notificati in niciun fel in legatura returului, respectati toate conditiile de pe formular, expediati coletul spre noi iar in maxim 24 de ore de cand acesta ajunge inapoi la sediul unfazed.ro veti fi notificat printr-un SMS. Pentru mai multe informatii despre rambursari/ retururi/ schimburi, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0773 310 722, pe Instagram aici, sau prin mail la contact@unfazed.ro . 

Anulare / Modificare comanda

Incepem sa lucram la comanda dvs. de indata ce o primim, asa ca nu vom putea face modificari la o comanda daca aceasta a fost deja confirmata si expediata. Daca doriti sa modificati sau sa anulati comanda si nu au trecut mai mult de 12 ore de la plasarea acesteia contactatin-ne folosind acest link sau direct pe contul de Instagram oficial ce poate fi accesat aici.

Schimburi

Orice articol achizitionat din cadrul magazinului UNFAZED.RO se poate schimba conform formularului de retur cu orice alt produs disponibil pe website. Inainte de a trimite coletul spre sediul UNFAZED este necesar sa ne contactati telefonic (0773 310 722) pentru ca echipa noastra sa poata verifica si rezerva produsul dorit in schimb. Produsul care se doreste a fi schimbat va fi trimis spre sediul UNFAZED din Brasov, acesta va fi verificat de echipa noastra in ziua in care ajunge si in urmatoarele 24-48 de ore (zile lucratoare) noul produs va fi livrat spre client. Ambele costuri de transport vor fi suportate de catre client.

Note importante: 

1. Procedura de mai sus este obligatorie pentru procesarea returului de produse. 

2. Daca produsul a fost expediat gresit din vina noastra, vom suporta integral costurile de transport si inlocuire pentru produsul respectiv. 

3. Costul de schimbare pentru alte produse decat cele mentionate mai sus este cel perceput de catre curierul ales de client. Nu acceptam colete expediate prin Posta Romana.  

Returnarea contravalorii produselor 

Returnarea contravalorii se va efectua in termen legal de maxim 14 de zile calendaristice de la data mentionata pe formularul de retur cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract conform OG34/2014. Rambursarea contravalorii va putea fi amanata pana la primirea produsului vandut.  Prin prezentul paragraf nu se incalca drepturile de consumator. 

Unfazed © 2023 / SC CORA KICKS SRL