Retur si Garantie
Returnarea produselor
1. Toti clientii UNFAZED au dreptul de a returna produsele in termen de 100 zile calendaristice de la data la care au intrat in posesia fizica a produselor. Returnarea contravalorii se va efectua in termen legal de maxim 14 de zile calendaristice de la data receptionarii returului in sediul UNFAZED.
Pentru ca cererea dvs. de returnare sa fie acceptata trebuie sa respectati toate conditiile si instructiunile prezente in formularul de retur pe care l-ati primit o data cu coletul sau pe care il puteti descarca de aici, toate campurile prezente fiind obligatorii.
Schimburile produselor sau a marimilor NU sunt posibile! Daca doriti alt produs va rugam sa faceti retur primului produs comandat initial pentru a primi banii inapoi si sa comandati noul produs dorit cat timp este inca in stoc.
2. Conditiile pentru returnarea produselor - toate trebuie sa fie respectate:
- Sigiliul negru cu logoul UNFAZED si inscriptia albastra “100% AUTENTIC” sa fie atasat.
- De a returna produsul cumparat in ambalajul original (va rugam sa impachetati produsul cu ambalajul original si toate accesoriile acestuia in cutia de carton speciala pentru livrare primita de la noi sau intr-o alta cutie de carton inainte de a-l sigila cu banda adeziva - nu vom accepta produsele care au banda adeziva lipita direct pe ambalajul original sau produsele care au fost introduse doar intr-o punga sau hartie).
- Produsul sa se afle in starea in care l-ati primit, sa nu fie deteriorat si sa nu prezinte urme de uzura sau folosire (precum cute, urme de praf pe talpa exterioara sau cea interioara etc).
- In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o promotie ce include si un produs cadou, trebuie sa returnati inclusiv produsul cadou in conditia initiala.
3. Unfazed.ro nu este responsabil pentru furnizarea sau plata transportului aferent produselor returnate. Nu acoperim costul returului, clientii nostri trebuie sa asigure plata transportului, compania de curierat prin care se face returul fiind strict la alegerea clientului. Daca orice produs returnat vine cu un cost de transport, acesta va fi respins. Echipa UNFAZED nu ridica coletele din sedii de curierat sau oficii postale, coletele trebuie livrate la adresa din formular in intervalul orar 10:00-17:00 de luni pana vineri.
4. Recomandam de asemenea sa pastrati dovada expedierii returului catre noi, dovada care trebuie eliberata de curier cand predati coletul acestuia. Dovada trebuie sa contina informatiile despre coletul returnat: codul de urmarire (AWB), numele si adresa expeditorului.
5. NU este necesar sa ne notificati in niciun fel in legatura cu returul, respectati toate conditiile de pe formular, expediati coletul spre noi iar in maxim 48 de ore de cand acesta ajunge inapoi la sediul unfazed.ro veti fi notificat printr-un SMS.
6. Anulare
Incepem sa lucram la comanda dvs. de indata ce o primim, asa ca nu vom putea anula o comanda daca aceasta a fost deja expediata.
7. Note importante:
a. Procedura de mai sus este obligatorie pentru procesarea returului de produse.
b. In cazul unei probleme asupra comenzii clientul trebuie sa notifice acest lucru inainte de a purta produsul, in caz contrar, daca produsul este utilizat acesta nu mai poate fi returnat (probleme precum: model gresit, marime gresita, defect vizibil, diferenta de culoare etc). Daca produsul a fost expediat gresit din vina noastra, vom suporta integral costurile de transport si inlocuire pentru produsul respectiv.
c. Schimburile produselor sau a marimilor nu sunt posibile! Daca doriti alt produs va rugam sa ii faceti retur la cel comandat initial si sa comandati din nou noul produs dorit.
8. Returnarea contravalorii produselor
Conform OG34/2014 returnarea contravalorii se va efectua in termen legal de maxim 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produsului in sediul UNFAZED. Rambursarea contravalorii va putea fi amanata pana la primirea produsului vandut. Prin prezentul paragraf nu se incalca drepturile de consumator.
Garantia Produselor
Toate produsele comercializate au un termen de garantie comerciala de 30 zile de la data livrarii produsului, pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere prezente pe certificatul de garantie. Garantia legala de conformitate este de 2 ani conform art. 15 din OUG 140/2021. Garantia nu acopera daunele produse prin transport, stocaj necorespunzator, ingrijire neadecvata, utilizare neconforma, modificari neautorizate aduse produsului, stergerea seriei produsului (unde este cazul), distrugerea etichetelor sau a sigiliilor atasate pe produs si defectele vizibile la momentul livrarii (precum diferenta de culoare, cusaturi nealiniate etc), exceptie facand produsele cu defecte ascunse de fabricatie. Termenul de rezolvare al garantiilor este de 15 zile calendaristice conform OUG 140/2021.
Daca produsul nu se poate repara sau inlocui cu acelasi produs, clientul va primi contravaloarea integrala a produsului.
Pentru a beneficia de garantie urmati urmatorii pasi:
- Orice cerere de garantie se trimite pe adresa de mail contact@unfazed.ro alaturi de: numarul comenzii, o scurta descriere a cazului si ce s-a intamplat impreuna cu poze clare cu produsul, in cel putin una din poze trebuie sa fie evidentiat defectul.
- Expediati produsul conform procedurii normale de retur descrisa in sectiunea 6.8. din Termeni si Conditii sau facand click aici, pe formularul de retur la sectiunea motivul returnarii specificati "garantie".
- Odata produsul receptionat va fi transmis catre serviceul autorizat partener ce se va ocupa de reparatia produsului daca acesta se incadreaza in conditiile de garantie conform certificatului de garantie primit de catre client. Daca produsul nu se poate repara clientul va primi contravaloarea produsului sub forma de credit valabil pe websiteul unfazed.ro timp de 365 de zile.
- Solutionarea garantiilor se va face in 10 zile lucratoare de cand produsul a ajuns la noi. Dupa solutionarea garantiei produsul va fi trimis catre adresa din comanda initiala, plata transportului fiind suportata de SC CORA KICKS SRL.
Nu se preiau cereri de garantie telefonic.
INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE
1. Purtare
- Se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte de-a lungul unei perioade de timp pentru a evita uzura excesiva. Nu purta aceiasi pereche zi de zi, lasa incaltamintea sa elimine umezeala acumulata.
- Orice produs din piele face cute in timp, Unfazed nu poate fi facut responsabil pentru crearea cutelor, pentru evitarea cutelor cat mai mult cu putinta se recomanda purtarea protectiilor anti-cute pentru a evita cat mai mult formarea cutelor, acestea pot fi comandate de aici https://unfazed.ro/products/protectie-anti-cute
- Incaltamintea trebuie purtata cu sireturile legate, iar descaltarea se face cu ajutorul mainilor, NU cu ajutorul celuilalt picior incaltat. In cazul produselor Jordan 4 sireturile trebuie trecute si prin urechile laterale, acestea nu trebuie lasate sa atarne pentru ca se vor rupe in timp din cauza frecarii intre adidasi.
- Dupa fiecare purtare, incaltamintea se pune pe sanuri sau branturi potrivite ca marime si forma, daca nu aveti branturi folositi hartie acid-free, nu ziar deoarece cerneala pateaza.
- Incaltamintea, indiferent de material, se va feri de lovituri directe sau sporturi pe suprafete abrazive asemanatoare asfaltului, de asemenea evitati agatarea sau calcarea in obiecte ascutite. Incaltamintea vanduta pe unfazed.ro este destinata purtarii normale, ci nu a practicarii sporturilor.
- Incaltamintea cu fete textile se recomanda a fi purtata pe timp uscat. Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata de praf cu o perie de haine uscata, nu se introduce in masina de spalat rufe. Nu folositi inalbitori. Petele pot fi indepartate folosind solutie contra petelor speciale pentru materiale textile, respectand instructiunile de utilizare recomandate de producatorii acestora.
- Se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte de-a lungul unei perioade de timp pentru a evita uzura excesiva.
- Nu purtati incaltamintea daca nu a fost uscata complet deoarece poate suferi deformari.
2. Spalare si uscare
- Incaltamintea NU trebuie spalata in masina de spalat rufe, acest lucru poate duce la deteriorarea produsului.
- Incaltamintea nu trebuie spalata in vase cu apa sau folosind exces de apa pe partea exteriora, acest lucru poate duce la infiltrarea apei sub fata pieilor.
- Incaltamintea cu fete din piele neteda sau presata se curata cu o carpa umeda, moale sau perie, iar petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata intr-o solutie apoasa de detergent. Pentru buna intretinere a pielii dupa cateva purtari, se aplica cu ajutorul unei perii moi sau a unei carpe, un strat de crema sau ceara pentru incaltaminte, dupa care se lustruieste cu o carpa moale sau o perie.
- Incaltamintea cu fete din piele de antilopa (piele intoarsa) sau nabuc, uscata, se perie cu o perie speciala pentru piele intoarsa. Nu folositi apa, pentru ca fata materialului s-ar putea pata. Petele de ulei sau grasimi se indeparteaza folosind solutie contra petelor speciale pentru piele de antilopa sau nabuc.
- Incaltamintea se usuca natural, la temperatura camerei, folosind suporturi pentru incaltaminte sau hartie curata in interior pentru a i se mentine forma.
- Nu folositi uscarea cu ventilator, calorifer, foc, uscator de par, alte surse de caldura.
- Nu lasati la uscat direct in razele soarelui pentru ca acest lucru poate decolora culoarea.
3. Depozitare
- Depozitarea trebuie facuta in momentul in care produsul este perfect uscat.
- Depozitarea se face intr-un loc uscat cu aer curat
- Incaltamintea nu se va depozita langa surse de caldura sau in mediu umed si se va feri de actiunea petroliera si a solventilor organici (benzina, alcool, acetona etc).
- Depozitarea trebuie facuta in momentul in care produsul este perfect uscat.
Definitii:
Piei cu fata naturala = piei de animale la care a fost pastrata mai mult sau mai putin intacta structura fibroasa originala, grenul si care a fost tabacita cu saruri bazice de crom sau tananti vegetali pentru a deveni imputrescibila, cu sau fara retanare, finisate in culoarea naturala (rezultata din procesul de tabacire) sau cu o pelicula de finisaj sub 0,15 mm.
Piei cu fata corectata = piei de animale la care a fost pastrata mai mult sau mai putin intacta structura fibroasa originala, grenul si care a fost tabacita cu saruri bazice de crom sau tananti vegetali pentru a deveni imputrescibila, cu sau fara retanare, finisate in culoarea naturala (rezultata din procesul de tabacire) sau cu o pelicula de finisaj peste 0,15 mm, dar care nu trebuie sa depaseasca 1/3 din grosimea totala a fetei.
Informatiile si pictograme preluate din Hotararea Nr. 261 din 11 mai 1998 in temeiul prevederilor art. 6 lit. a) si ale art. 58 lit. e) din Ordonanta Guvernului.
CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI
- Termenul de garantie comerciala este de 30 zile de la data cumpararii produsului.
- Produsele comercializate de magazinele UNFAZED si site-ul www.unfazed.ro sunt produse 100% originale si sunt importate in Romania prin canale oficiale de la distribuitori autorizati pentru fiecare marca in parte.
- Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare la data cumpararii, se aplica numai daca produsul este folosit corespunzator (in concordanta cu instructiunile de folosire).
- Se interzice spalarea incaltamintei in masina de spalat rufe sau folosirea de inalbitori, fapt ce duce la pierderea garantiei oferite de producator.
- In cazul defectiunilor in conditii normale de utilizare si conditiile respectarii instructiunilor de folosire, pe durata perioadei de garantie, produsul se repara sau se va inlocui gratuit in cazul in care repararea nu este posibila. Daca repararea sau inlocuirea nu se pot efectua, clientul va primi contravaloarea produsului.
- Nu suntem raspunzatori pentru disconfortul si deteriorarea provenita din purtarea marimii nepotrivite a incaltamintei.
IMPORTANT!
- In cazul unei probleme asupra marimii incaltamintei clientul trebuie sa notifice acest lucru inainte de a purta produsul pentru a remedia problema, toate costurile fiind acoperite de vanzator. In caz contrar, daca clientul nu anunta vanzatorul, se subintelege ca marimea primita este conform cerintelor clientului si doreste a fi pastrata. Daca ulterior produsul este utilizat acesta nu mai poate fi incadrat in garantie din cauza ca purtarea marimii gresite duce la deteriorarea produsului.
- Ruperea fortata, taierea intentionata, folosirea in conditii necorespunzatoare, curatarea incaltamintei cu substante chimice neadecvate precum si fortarea oricarei parti a produsului duce la pierderea garantiei.
- Tocirea si deteriorarile fetelor sau ale talpilor cauzate de uzura excesiva sau aparute in urma lovirii sau frecarii cu alte materiale, suprafete sau expunerii la soare sau temperaturi ridicate, nu sunt acoperite de garantie. Unfazed nu poate fi facut responsabil pentru defectele aparute ca urmare a activitatilor sportive de contact cu piciorul (avand in vedere ca nu aceasta este destinatia produselor vandute de Unfazed) sau contactului cu pavajul si asperitatile terenului si nici pentru defectele rezultate din agatarea, frecarea sau calcarea pe obiecte abrazive, contondente, metale, pietre, sticla etc. Deteriorarile aparute ca urmare a contactului cu apa, zapada, solventii, combustibilii, nisipul, smoala, bitumul moale sau alte materiale corozive nu sunt acoperite de garantie.
- Se va avea in vedere respectarea categoriei de utilizare pentru care a fost creat modelul respectiv de incaltaminte (timp liber, alergare, etc). Garantia se acorda conform prevederilor O.G. 21/1992 si OUG 140/2021. Termenul de garantie decurge de la data emiterii bonului fiscal sau a facturii si beneficiaza de un termen de 30 zile calendaristice. Termenul de rezolvare al garantiilor este de 15 zile calendaristice conform OUG 140/2021. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie, bon fiscal sau factura fiscala si chitanta.
Ultima actualizare 19.08.2025
Unfazed © 2025 / SC CORA KICKS SRL