Despre produse
Produsele comercilizate sunt originale? De unde provin?
Da, toate produsele vandute de magazinul nostru sunt autentice, in ambalaj si cutie originala si cu toate accesoriile primite de la distribuitorii nostri (sireturi extra, brelocuri, isigne, etc).
In cei 4 ani de experienta am dezvoltat o retea vasta de distribuitori in majoritatea tarilor din Uniunea Europeana si nu numai, principalele fiind Polonia, Germania, Spania, Italia si Danemarca. Distribuitori autorizati si cu renume in toata Europa.
De ce pretul este mai mare decat cel din magazinele de retail?
Unfazed este un magazin specializat de resell, produsele comercializate de noi sunt noi, exclusive și limitate. Din cauza existentei unei cereri foarte mare pe piata mondiala, pretul este mentinut sus pentru orice pereche de Jordan 1, Yeezy 350 si asa mai departe. Raritatea acestor tipuri de produse face ca si pretul nostru de achizitie sa fie mai ridicat.
Cum ma asigur ca am ales marimea buna?
Verifica Ghidul de Marimi de pe pagina produsului dorit, acesta se afla langa campul de selectare al marimii. Acolo poti vedea toate informatiile necesare ca sa alegi marimea potrivita. Daca totusi nu esti sigur/a de marimea pe care sa o alegi ne poti lasa un mesaj pe pagina de contact aici sau pe Instagram unde iti vom raspunde cat de repede cu putinta.
Despre plata & livrare
Informatii suplimentare despre transport?
Mereu facem tot posibilul sa impachetam comenzile clientilor nostri intr-un timp record, termenul de livrare fiind intre 1 si 3 zile lucratoare, chiar si in timpul perioadelor mai aglomerate din an, precum Black Friday si perioadele de sarbatori. Avem grija de produsele noastre, asa ca impachetam toate coletele double boxed si le expediem prin GLS curier in asa fel incat sa ajunga la tine cat mai repede posibil, transportul fiind gratuit indiferent de valoarea comenzii.
Informatii suplimentare despre plata?
Orice produs achizitionat de pe unfazed.ro se poate achita atat ramburs, numerar direct la curier, cat si plata online cu orice card bancar, 100% securizata prin Netopia Payments.
Pot primi factura pentru comanda mea?
Bineinteles. Pentru orice comanda plasata pe website-ul nostru se va trimite automat factura pe mail in format digital. Factura poate fi eliberata atat pentru persoana fizice cat si pentru persoana juridice. Daca doresti factura pe persoana juridica te rugam sa furnizezi atat numele complet al companiei cat si codul unic de inregistrare.
Despre retur
Produsele se pot returna?
Bineinteles. Orice produs achizitionat de pe unfazed.ro poate fi returnat in termen de 100 zile din momentul livrarii coletului. Daca au trecut 100 zile de la sosirea produselor la adresa de destinatie, din pacate, nu va putem oferi o rambursare sau un schimb.
Cum pot solicita un retur?
Pentru a solicita un retur, trebuie sa vizitezi pagina noastra de Formular de Retur de aici. Atat produsul cat si ambalajul acestuia trebuie sa fie nefolosit si in aceeasi stare in care l-ati primit.
Nu este necesar sa ne notificati in niciun fel in legatura returului, respectati toate conditiile de pe formular, expediati coletul spre noi iar in maxim 24 de ore de cand acesta ajunge inapoi la sediul nostru veti fi notificat printr-un SMS. Pentru mai multe informații despre rambursari/retururi/schimbari, va rugam să consultati Politica noastră de rambursare.
Cum pregatesc produsele pentru retur?
Pentru a fi eligibil pentru returnare, atat articolul cat si ambalajul acestuia trebuie sa fie nefolosit si exact in aceeasi stare în care l-ati primit.
Coletul trebuie pregatit exact cum l-ati primit, in ambalajul, sau cutia originala, cu toate accesoriile cu care a venit.
Ai alta intrebare?
Trimite-ne un mesaj folosind formularul de mai jos si revenim noi catre tine.